Monday, May 21, 2007

بازي آرزوها

به عنوان بلاگري تازه‌كار -دنبال سوء پيشينه‌ام نباشيد! پاكش كردم!- اين نخستين باري است كه به يك بازي وبلاگي دعوت شدم و جا دارد از متتي عزيز بابت اين دعوتش سپاسگزاري كنم.
-
آرزويم است كه مزرعه‌اي سرسبز و درندشت كه درونش جنگل و رودخانه‌اي است با انواع و اقسام گياهان و پرندگان و جانوران جور واجور داشته باشم و باقي عمرم را با مام طبيعت بگذرانم. ولي ترجيحا خبري از حشرات موذي نباشد!
آرزويم است در جايگاه و مقامي باشم كه بتوانم با روي گشاده گره از كار مردم باز كنم و لبخند رضايتشان را ببينم و در ازاي آن بخواهم كه آنان نيز چون كاري از دستشان برمي‌آيد بي منت براي ديگران انجام دهند.
آرزويم است داغ هيچ يك از عزيزانم را شاهد نباشم و اگر بنا به رفتن است، چه بهتر كه خود زحمت از اين دنيا كم كنم.
آرزويم است كه دوباره روزي فرا رسد كه از خودم راضي باشم و به آرامش برسم.
آرزويم است كه هيچ آرزويم نابرآورده نماند!
-
من هم اين دوستان را دعوت مي‌كنم بدين اميد كه پاسخ مثبت دهند:
نخودچي، محبوب، ماكان و Iranian Idiot و نفر آخر هم هر كس كه خودش داوطلب شود!

5 comments:

  1. پژی جونم، من نخودی ام نه نخودچی. اینا با هم فرق داره دوست سبزپرستم. این بازی یه خورده عجیبه ولی خیلی از دعوتت ممنونم. من یه عدد نخود خودخواهم و آرزوی جهانی هم زیاد تو صنف کاریم نیست اما اگر واقعاً میشد، اگر واقعاً شدنی بود زمان رو به عقب برمی گردوندم و قاطعیتی رو که لازم بود نشون میدادم و جلوی این مثل سگ پشیمونی الان رو می گرفتم. تو فقط گفتی آرزو و من به اساس طبع نخودیم فضولی کردم و میخوام بگم بزرگ ترین ترسم اینه که دیگران بفهمن من چقدر ضعیفم!

    ReplyDelete
  2. راستی بهتره واسه این آرزو سقف تعیین کنی چون بعضی ها مثل من تعداد آرزوهای ریز و درشتشون از تعداد موهای سرشون بیشتره.
    در ضمن، چون ممکنه واسه کسی پرسش ایجاد بشه بنده کچل نیستم.پس اگه میخوای تا قیومت واست کامنت نذارم یه مرز بذار پژی جونم.

    ReplyDelete
  3. سلام...خیلی دوست داشتمن به دعوتت پاسخ مثبت می دادم...ولی تو وبلاگ قبلیم که فیلتر شده دعوت شده و بازی کردم....شرمنده دوست ندارم دوباره بازی کنم....اما جدیدا به بازی تاثیر گذارترین ها دعوت شدم که هر فردا یا پس فردا می نویسم و یکی از کسانی که می خوام دعوت کنم تویی....پس خودت رو آماده کن

    ReplyDelete
  4. سلام دوست عزيز
    بايد سر فرصت همه نوشته هات را بخونم.

    ReplyDelete
  5. مخلص هر چه بچه اراکی است، هستیم.
    پنگوئن های مقیم اراک!

    ReplyDelete