Wednesday, March 14, 2007

بار زندگي

سنگيني بار زندگي چقدر بايد باشد كه پنج مرد را راضي كند براي مجموعا شصت هزار تومان (هر نفر دوازده هزار تومان) گاوصندوقي كه نزديك به هشتصد كيلوگرم وزنش است را با منت بر سرشان، دو طبقه پايين آورند، يك متر از زمين بلند كرده درون كاميون قرارش دهند و نهايتا شش طبقه بالا ببرند... آن هم پس از خالي كردن تمام بارهاي ديگر آن كاميون و پياده بالا بردنشان تا طبقه‌ي ششم؟

5 comments:

  1. سلام.
    آماده تبادل لینک با شما هستیم

    ReplyDelete
  2. نظرت در مورد پست من برام مبهم بود اما در مورد این مردها باید بگم که این دوره زمونه هر کسی عاقل باشه زیر بار زندگی مشترک نمیره. این طور که برمیاد این مردها واسه خودشون زحمت نمی کشیدن و از اون هم واضح تر اینه که کسی قدر زحمتشون رو نمیدونه.
    مراقب کلاهت باش باد نبره.
    خوش باشی

    ReplyDelete
  3. شاید بشه گفت:نه سنگینی بار زندگی بلکه تلاش برای زندگی!ا
    یکی گاو صندوق بالا و پایین می بره و بقیه می بینند و خدا قوتی شاید هم دل سوزندانی! یکی هم صبح تا شب گوشه یک اتاق کوچک پشت یک چرخ خیاطی قدیمی درز زندگی می دوزه و هیچکی هم نمی بینه و چیزی عم گفته نمیشه و ئلی هم بدرد نمی آد!ا
    تا بوده همین بوده

    ReplyDelete
  4. عم=هم
    ئلی= دلی
    :))

    ReplyDelete
  5. دوست عزیز سلام : از اینکه به فکر من هستید و دوباره بهم سر زدید ممنونم . خدارو شکر با ورزایی که دکتر داده بهتر شدم و همین روزا آپ میکنم . هر وقت اپ کردم خبرت میکنم .
    واقعا ادم دلش برا اینجور ادما می سوزه . اما میدونی ما همیشه می بینیم اما دستامون بسته اس .. از این جور افراد تو جامعه ما زیاده ....

    ReplyDelete