Monday, July 30, 2007

زوركي

هر چي زور مي‌زنم يه چيزي واسه نوشتن پيدا كنم هيچي گيرم نمياد! مي‌ترسم يه چيزي بنويسم و بابا بفهمه و انگ بزنه بهم كه «كار زوركي بهتر از اين نميشه!»

پ.ن
اين فيلم butterfly effect بدجوري ذهنم رو درگير خودش كرده. حتما ببينيدش. خيلي حرفها براي گفتن داره. به همين سن و سالي كه دارم، بارها و بارها نمونه‌هاي مختلفش رو تجربه كردم. اصلا بگذاريد يه اعترافي كنم: هر كي ميخواد بهم بخنده، بخنده! ولي من به راستي ايمان دارم كه بال زدن پروانه‌اي در آمريكاي جنوبي مي‌تونه موجب گردبادي در اروپا يا هر جاي ديگه‌ي دنيا بشه!

2 comments:

  1. راستش فیلم رو ندیدم حتما میگیرم میبینم . ولی من هم معتقدم همه چیز دنیا بهم ربط داره ! برای خودم هم به قول شما با این سن و سال کم :دی هزار موردش اتفاق افتاده که اگه یه اتفاق کوچیک یه جور دیگه می افتد همه چی فرق میکرد !!!!!!

    خوبه که بالاخره آدرسم رو پیدا کردین :دی
    منم هم به همین درد مبتلا هستم . مدتهاست اونجور که باید نوشتنم نمیاد و افتادم رو دور رفع تکلیف . باید از این خمودی در بیام

    شاد باشید

    ReplyDelete
  2. چه اعتقاد لطیفی ...

    ReplyDelete